Posted on: 26. apríla 2020 Posted by: tristate Comments: 0

Prevádzkujete elektronický obchod alebo chcete začať podnikať? Nechcete nechať ujsť. Želali ste si niekedy, aby ste nahliadli do budúcnosti a videli, aké trendy by vám dali výhodu pred konkurenciou? Tvoje želanie sa zrealizuje.

Elektronický obchod je svätý grál maloobchodu, ktorý od svojho počiatku pred 20 rokmi zasiahol celosvetový predaj až 3 bilióny dolárov. Elektronický obchod sa vyvinul s cieľom vytvoriť plynulý nákupný zážitok a zároveň uspokojiť meniace sa potreby spotrebiteľov kdekoľvek a kedykoľvek.

Ak ste stále pri plote zavádzania elektronického obchodu, na čo ešte čakáte? S týmito inovatívnymi trendmi určite zažijete vo svojom online obchode určitý stabilný rast.

 

Prečo inovatívne trendy v elektronickom obchode?

Svet elektronického obchodu sa rýchlo stáva divokým bojiskom. Ak chcete zostať na vrchole konkurencie, je nevyhnutné držať krok s novými trendmi, aby ste sa vyhli zaostávaniu. Musíte sa sústrediť dopredu, analyzovať a včas prijať nové trendy, aby ste posunuli svoju značku vpred a mali konkurenčnú výhodu.

 

Inovačné trendy elektronického obchodu do roku 2020:

Ak vás zaujíma, ako vyzerá budúcnosť elektronického obchodu, máme tu najlepšie trendy, ktoré v tomto roku predefinujú online nakupovanie. Využite preto tieto inovatívne trendy v roku 2020 na rozvoj svojho podnikania a poskytnite svojim zákazníkom fenomenálny online zážitok.

 

1. Mobilné nakupovanie je nezastaviteľné:

Očakáva sa, že mobilný elektronický obchod v roku 2021 dosiahne 3,5 bilióna dolárov, čo predstavuje 73% predaja elektronického obchodu. Od roku 2016 sa predaj v mobilnom obchode zvýšil o 16%. Zvyšovanie skúseností používateľov mobilných telefónov s elektronickým obchodom je pre podniky obrovskou príležitosťou využiť ich v roku 2020.

Ľudia používajú svoje mobilné zariadenia na skúmanie platforiem elektronického obchodu, ako sú napríklad sprievodcovia najlepšími hodnoteniami, pred nákupom online. Objavili myšlienku online nakupovania, a preto s väčšou pravdepodobnosťou používajú svoje mobilné zariadenia na online nákupy, najmä Gen Z a tisícročia.

Uistite sa, že váš web a internetový obchod sú optimalizované pre mobilné použitie. Týmto spôsobom sprístupňujete elektronický obchod väčšiemu publiku.

 

2. Kupujúci idú na zeleno:

Moderný kupujúci chce vyzerať a cítiť sa nielen dobre, ale má pozitívny vplyv aj na životné prostredie. Zelený konzumerizmus formuje priestor elektronického obchodu a značky ho musia prijať.

Stále viac kupujúcich zakladá svoje nákupné rozhodnutia na environmentálnych problémoch. Prijmite udržateľnejšie postupy a oslovte moderného kupujúceho. Online podniky musia prísť s inovatívnymi spôsobmi, ako zaistiť, aby ich operácie boli šetrné k životnému prostrediu.

Milénia vytvárajú v ekologickej ekonomike ničivé zmeny od nákupu vegánskej kozmetiky po organické potraviny. Spotrebitelia sa viac ako kedykoľvek predtým cítia zodpovední za planétu. Je nevyhnutné, aby ste podporovali ekologickú značku, ktorá vyhovuje potrebám vašich klientov.

3. Stavajte na hlasovom obchode:

Hlasové nakupovanie je nový humbuk predefinujúci elektronický obchod. V roku 2017 nakupovalo online prostredníctvom hlasu 13% používateľov inteligentných reproduktorov. Podľa poradcov OC&C Strategy Consultants sa predpokladá, že tento počet dosiahne v roku 2022 55%. Hlasový obchod rástol v popularite od roku 2014, keď Amazon uviedol na trh inteligentného rečníka spoločnosti Echo.

Hlasový obchod je nevizuálny zážitok. Musíte si vybrať produkty, ktoré si vyberiete, a to slovným popisom požadovaných funkcií. Obmedzuje váš rozsah prehľadávania pred začatím skutočného výberu.

Hlasové vyhľadávanie môžete použiť, len ak ste sa rozhodli pre svoj nákup a nie na prieskum toho, čo kúpiť. Môžete si kúpiť potraviny, lacné domáce výrobky alebo elektroniku. Vďaka inteligentnému a zároveň bezproblémovému hlasovému vyhľadávaniu môžu podniky zákazníkom poskytovať väčšie pohodlie pri nákupe produktov.

 

4. Vzostup umelej inteligencie:

Očakáva sa, že globálne výdavky maloobchodníkov dosiahnu 7,3 miliardy dolárov ročne do roku 2022 z odhadovaných 2 miliárd dolárov späť v roku 2018. Maloobchodníci sú pripravení zamerať sa na nové cesty, aby poskytovali viac prispôsobenú skúsenosť zákazníkov.

Maloobchodníci sú ochotní investovať do nástrojov AI, ktoré pomôžu zlepšiť služby, ktoré ponúkajú svojim zákazníkom, čím im poskytujú konkurenčnú výhodu. Tieto nástroje zahŕňajú čety, ktoré oslovujú zákazníkov a okamžite reagujú na akékoľvek otázky. A automatizované marketingové platformy vybavené na vytváranie aktuálnych ponúk. Pozerajte sa tiež na predpovedanie dopytu a optimalizáciu cien optimalizovanú na inteligenciu a diskontovanie.

Očakávame, že tento rok uvidíme inovatívnejšie riešenia AI, ktoré budú hrať významnú úlohu pri zvyšovaní spokojnosti zákazníkov. Je rozumné investovať do tohto trendu v elektronickom obchode.

 

5. Prispôsobenie je kráľom:

Viac ako 50% nakupujúcich súhlasí s tým, že ich osobné rozhodnutie ovplyvňuje ich rozhodnutie o kúpe. Okrem toho sa 74% obchodníkov domnieva, že personalizácia má silný vplyv na rozvoj vzťahov s klientmi.

Prispôsobený zážitok z online nakupovania je kľúčom k spokojnosti vašich klientov. Zlé odporúčania pre výrobky môžu prinútiť online nakupujúcich, aby sa úplne vyhli niektorým obchodom.

Využite tento trend na svoje stránky elektronického obchodu a investujte do inovatívnych taktík prispôsobenia, aby ste vytvorili luxusnejší zážitok z online nakupovania. Môže to znamenať poskytovanie zliav, prispôsobenie komunikácie so zákazníkmi, poskytovanie pútavého obsahu, ako je video, s cieľom poskytnúť vynikajúci zážitok z nakupovania a zvýšiť lojalitu zákazníkov.

Keďže sociálny obchod neustále rastie, zákazníci chcú vidieť cielené správy, ktoré hovoria o ich potrebách. Zaznamenali sme tiež nárast možností, ako je napríklad nákup online vyzdvihnutie v obchode (BOPIS).

 

6. Pohlcujúci obchod je transformačný:

Augmented Reality (AR) je hra, ktorá mení hry a poskytuje zákazníkovi pohlcujúci zážitok z nakupovania. Umožňuje zákazníkovi vybrať si produkt z virtuálneho fyzického obchodu, čo dáva pocit nakupovania z fyzického obchodu, ale v pohodlí domova.

Pomocou AR si môžete pred nákupom zobraziť ukážku rôznych aspektov produktov, ako je farba a štýl. Vďaka virtuálnej realite si môžete prezerať obrázok alebo video produktu v 3D a ponúka 360-stupňové zobrazenie produktu, ktoré poskytuje vyššiu perspektívu.

Aj keď je táto technológia mierne drahá, poskytuje zákazníkovi vynikajúci užívateľský zážitok.

Jednou z frustrácií online nakupujúcich je nemožnosť komplexného prezerania produktu z prvej ruky. Technológia AR túto medzeru preklenuje tým, že umožňuje online nakupujúcim mať vynikajúci prehľad o produkte. Mení spôsob, akým nakupujúci online vnímajú produkty, ktoré chcú kúpiť.

 

7. Sociálne médiá sa vyvíjajú:

Kanály sociálnych médií sa stali dominantnými, mini vyhľadávače s 55% online nakupujúcich, ktorí si kupujú svoje výrobky prostredníctvom príspevkov sociálnych médií značky. Veľa platforiem obsahuje vstavané prepojenia, vďaka čomu sa obchody elektronického obchodu môžu bezproblémovo predávať prostredníctvom svojich stránok sociálnych médií. Sociálne médiá zohrávajú rozhodujúcu úlohu pri podnecovaní nákupu prostredníctvom online reklamy.

Spotrebitelia trávia veľa času na sociálnych médiách vyhľadávaním rôznych platforiem. Podniky online môžu využívať služby ovplyvňujúcich pracovníkov na zvýšenie počtu klientov a oslovenie cieľovej skupiny. Sociálne médiá sú bezpochyby silným aspektom nášho každodenného života. So zameranou stratégiou sociálnych médií môžete rozšíriť svoje online podnikanie.