Majitelia malých firiem používajú reklamu na zvýšenie povedomia o značke, predaja výrobkov, novej návštevnosti a opakovaného podnikania. Medzi bežné reklamné miesta patrí rozhlas, televízia, internet, časopisy a trenčianske noviny. Aj keď môže byť inzercia vášho podnikania prostredníctvom iných ako tlačených predajní, ako je rozhlas alebo televízia, výhodná, inzercia v miestnych novinách ponúka veľa výhod, vďaka ktorým sa investícia z vašej strany vyplatí.
Proaktívne publikum na čítanie
Čitatelia novín často aktívne hľadajú reklamu v novinách, aby vyhľadali ponuky a kupóny. Umiestnenie vašej reklamy v novinách nezaručuje, že si ju čitatelia všimnú, ale čitateľ, ktorý aktívne hľadá ponuky, si vašu reklamu pravdepodobne všimne, nájde si čas na jej prečítanie a bude môcť konať na základe predaja alebo ponuky.
Pozitívne očakávania čitateľov
Mnoho ľudí má pocit, že určité formy reklamy, ako sú reklamy a kontextové reklamy na webových stránkach, sú rušivé. V miestnych novinách čitatelia často očakávajú reklamy a ich umiestnenie je často blízke obsahu podobnému obsahu reklamy – napríklad reklama na obchod s obuvou v sekcii s módou alebo reklama na obchod s počítačom v sekcii s technológiami. Pretože tento typ umiestnenia spôsobuje, že reklama je menej rušivá, negatívna reakcia spotrebiteľa je menej pravdepodobná.
Zacielenie na konkrétne publikum
Okrem umiestnenia reklamy v sekciách podobných obsahu môže miestna inzercia v novinách zacieliť na konkrétne publikum aj inými spôsobmi. Napríklad noviny majú často špeciálne sekcie, vydania a prílohy, ktoré sú zacielené na publikum založené na udalostiach, ako sú sviatky alebo ročné obdobia, konkrétne geografické oblasti, ako je ulica alebo susedstvo, alebo konkrétne skupiny ľudí, ako sú etnické skupiny alebo vysokoškoláci.
Reputácia a budovanie vzťahov
Vydavatelia miestnych novín tvrdo pracujú na vytváraní pozitívnych vzťahov s členmi komunity s cieľom vybudovať lojálnu zákaznícku základňu. Keď reputácia vydavateľa rastie, členovia komunity začnú spoločnosti dôverovať, že poskytuje včasné a presné informácie, a často začnú veriť, že dôveryhodný miestny vydavateľ nebude obchodovať so spoločnosťami, ktoré nie sú dôveryhodné. Inzerciou v dôveryhodných miestnych novinách, ktoré majú vernú zákaznícku základňu, si môžete prostredníctvom tejto asociácie vybudovať pozitívnu reputáciu v komunite.
Zmeny na poslednú chvíľu
Ďalšou výhodou miestnej inzercie v novinách je rýchly obrat v produkčných zmenách. Ak potrebujete v reklame urobiť zmeny na poslednú chvíľu, oddelenie inzercie v novinách zvyčajne dokáže prácu rýchlo dokončiť.
Možnosti a doplnky
Miestne noviny ponúkajú majiteľom malých firiem širokú škálu možností reklamy, ktoré sa zmestia takmer do každého rozpočtu. Možnosti zahŕňajú malé inzeráty s rozmermi 1 palec štvorcový, stĺpcové reklamy v rôznych veľkostiach podľa šírky stĺpca palec, polstrany alebo celej stránky. Môžete tiež vyjednávať s vydavateľom, aby ste získali ďalšie služby bez ďalších nákladov, ako napríklad farebná tlač, pomoc s dizajnom, mierne veľký inzerát alebo zahrnutie vašej reklamy do ďalších produktov vydavateľa, ako sú časopisy alebo brožúry.